פתרון בעיות אאוטלוק
שירות ענן או לא שירות ענן בעיות בקישוריות קיימות ותמיד יהיו אך מה הדרך הנכונה לפתור אותן?
אם אתם משתמשים באופיס 365 ונעזרים באאוטלוק לצורך חיבור לתיבות הדואר שלכם יתכן
מאוד שבשלב כלשהו (הלוואי שלא) תאלצו לפתור בעיות חיבור לתיבות הדואר, בעיות קבלה של דואר,
בעיות שליחה של דואר או סתם בעיות כלליות.
במקום להתחיל ולהתפזר בנסיון לפתור את התקלות ניתן לעשות שימוש בכלי שחברת מיקרוסופט
העמידה לרשות משתמשי שירות הענן.
הכלי החינמי זמין להורדה לכל דורש.
פתרון בעיות אאוטלוק
לאחר Setup קצר תוכלו להתחיל והגדיר את הכלי ולהתאים אותו לבעיה שאתם חווים.
אחת לתקופה כלשהי מיקרוסופט משפרת את הכלי ומוסיפה פ'יצרים נוספים העונים ומספקים פתרון לבעיות נוספות.
בעזרת השימוש בכלי ניתן לפתור את הבעיות הבאות:
- בעיות חיבור – אאוטלוק לא מתחבר כלל.
- בעיות בקבלת דואר.
- בעיות שליחת דואר.
- בעיות לוח שנה.
- בעיות סנכרון אנשי קשר.
- אאוטלוק מתרסק עם הודעות שגיאה.
ועוד… וחשוב לציין שוב, הרשימה מתעדכנת מעת לעת.
MCS כחברה המספקת פתרונות ענן ללקוחתיה, החל משרתים בענן וכלה בשירותי ענן כגון דואר, שיתוף קבצים ועוד
שמנו לנו כמטרה לספק ללקוחותינו (וגם לאלו שטרם) את מירב הפתרונות למכלול הבעיות הקיימות כיום.
אם דרושה לכם עזרה או סיוע כלשהו נשמח תמיד להעמיד לרשותכם את פתרונות המחשוב או יועצים לפתרון בעיות IT כלשהן.
כמובן נשמח גם לייעץ בנושאים שלשמם אנו כאן:
פתרונות ענן, שרתים וירטואלים, גיבוי ענן, פתרונות DR והתאוששות מאסון ועוד.
פשוט, צרו קשר ונשמח לסייע.