למרות שכיום רבים מהעסקים בוחרים בפתרונות הענן וכך גם את סביבת השרתים, עדיין ישנם כאלו הבוחרים ברשת פיזי מקומי.
בין אם מדובר בשרתי Dell או HP ואולי Lenovo, (לכל ספק את הכלים שלו) רצוי להכיר מספר כלים שיסיעו לכם המצבים של תקלות חומרה.
DSET הוא כלי של Dell שיאפשר לכם במספר לחיצות עכבר לשלוח ישירות ל DELL את הלוגים הרלוונטיים לתקלה שלכם.
כאשר פותחים קריאת שירות בדל, בשרת כמובן שנמצא באחריות יצרן, הדבר השני שתתבקשו לאחר מסירת המספר הסידורי
הנו להוריד את ה DSET , להפעיל ולשלוח לוגים לתומך בצד השני.
הערה- לא לשכח לגבות לפני כל פעולה את המערכת כולה.
DSET להורדה
לתאריך כתיבת שורות אילו זוהי הגרסה העדכנית .
Dell_DSET_3.7.0.219
לאחר שליחת ה LOG יצור קשר חזרה תומך של חברת DELL ויוכל לאבחן את מהות התקלה.
בין אם מדובר בחלק כמו לוחות אם, בקר דיסקים או דיסק קשיח וזכרון, במידה והשרת באחריות תוכלו לקבל את החלק במסגרת ה SLA
שלכם מול היצרן.
ישנם כמה טיפים נוספים כמו איפוס IDRAC , יצירת JOB לעדכון וכו' שלא נפרט בפוסט הזה (ובכלל 🙂 אבל חשוב מאוד להכיר מספר כלים
דומים שיש גם ל HP ולשאר היצרנים.
כמובן שבכל סביבה שתבחרו, גם בשרת פיזי ניתן לייצר Alert ולקבל Notification בדואר לגבי כל תקלת חומרה קריטית במערכת שלכם.
ההגדרות הן די פשוטות ובגדר MUST במידה ואתם מתחזקים מערכות Production .
לטיפים, עזרה וסיוע, צרו קשר ונשמח לסייע.